LOCAL · NEWS

Ηλεκτρονικά η έκδοση Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας από τους Δήμους χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών

Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία για τους πολίτες όλων των Δήμων, μέσα από τον κόμβο govHUB της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος

Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB που έχει δημιουργήσει το προηγούμενο διάστημα και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την ΑΑΔΕ και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, προσφέρει στους πολίτες των Δήμων όλης της χώρας πρόσβαση σε μια νέα υπηρεσία.

Η υπηρεσία αυτή αφορά την Έκδοση Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας από τον οικείο Δήμο στον οποίο κατοικεί ο πολίτης, χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών.

Πως μπορεί να γίνει η έκδοση της βεβαίωσης από κάθε πολίτη

Η υπηρεσία, «Πιστοποίηση Μονίμου Κατοικίας» είναι ήδη διαθέσιμη στους υπαλλήλους των Δήμων της χώρας, μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB.

Ο πολίτης όμως έχει πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνει την εν λόγω Βεβαίωση ΜΟΝΟ με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου που βεβαιώνει τον ΑΦΜ του.

Η έκδοση της βεβαίωσης πραγματοποιείται χωρίς την κατάθεση Υπεύθυνης Δήλωσης από πλευράς του πολίτη και την προσκόμιση δικαιολογητικών, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα (φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας, Εκκαθαριστικού Ε1 και λογαριασμών ΔΕΚΟ).

Τα στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτοματοποιημένα μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB και του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ, με  ασφαλή για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τρόπο, μέσα  από το φορολογικό μητρώο της ΑΑΔΕ.

Η προσθήκη της νέας αυτής ηλεκτρονικής υπηρεσίας ενισχύει την προσπάθεια της Κ.Ε.Δ.Ε. και της αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού, που θέτει ως στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας των Δήμων, με σκοπό τη παροχή περισσότερων και ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πολίτες, με χαμηλότερο κόστος για το Δήμο και τον πολίτη, λιγότερο χαμένο χρόνο, λιγότερη γραφειοκρατία και αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας.

Ο Κόμβος Υπηρεσιών της ΚΕΔΕ govHUΒ συνδυάζει αυτόματα την ήδη υπάρχουσα υπηρεσία «Αναζήτησης Μητρώου Φυσικών Προσώπων» που επιστρέφει τη διεύθυνση και τον ταχυδρομικό κώδικα της κατοικίας του πολίτη,  όπως προκύπτει από το μητρώο φυσικών προσώπων που διαθέτει η ΑΑΔΕ και πιστοποιείται έτσι η μόνιμη κατοικία του πολίτη.

Ο Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος Δημήτρης Παπαστεργίου επισήμανε ότι : « Η προσθήκη της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πιστοποίηση Μονίμου Κατοικίας» είναι η 12η στον Κόμβο Υπηρεσιών της ΚΕΔΕ. Έναν κόμβο που υπηρετεί το μεγάλο στόχο της αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού και της ΚΕΔΕ που είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων. Μέσα από τη λειτουργία των ψηφιακών Δήμων θα καταφέρουμε να λειτουργούμε αποτελεσματικότερα και με μεγαλύτερη διαφάνεια, ενώ αντί να φέρνουμε τους πολίτες στα δημαρχεία για να εξυπηρετούνται, θα πηγαίνουμε εμείς στο σπίτι τους, προσφέροντας τους ποιοτικές υπηρεσίες ταχύτερα και φθηνότερα».

πηγή: kedke.gr

Σχετικά άρθρα